Известие

Collapse
No announcement yet.

Нов двигател или основен ремонт

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Първоначално публикувано от santo_traficante
    в случая бих си направил моя поне ще знам какво карам.на 2 коли така съм правил ремонт. едната я имах 5год Астра като на куките 2500лв дадох в Аксон малко часпром беше работата много бях дскапал мотора а дизел беше после 5 год никви грижи. другото беше Мазда там за пари не ща да говоря че като се сетя ми става лошо след ремонта я продадох на мига въпреки че пак познати я правиха и ми казваха карай я..тези дето я купиха до ден днешен я карат и ме благославят че не се чупела по мотора
    та намери си твой хора дето и имаш доверие да ти направят твоя мотор.
    off:Бас хващам че мотора на Астрата е бил 1.7 ТД на Исузу

    Comment


    • #32
      Първоначално публикувано от Gorgizario
      Първоначално публикувано от santo_traficante
      в случая бих си направил моя поне ще знам какво карам.на 2 коли така съм правил ремонт. едната я имах 5год Астра като на куките 2500лв дадох в Аксон малко часпром беше работата много бях дскапал мотора а дизел беше после 5 год никви грижи. другото беше Мазда там за пари не ща да говоря че като се сетя ми става лошо след ремонта я продадох на мига въпреки че пак познати я правиха и ми казваха карай я..тези дето я купиха до ден днешен я карат и ме благославят че не се чупела по мотора
      та намери си твой хора дето и имаш доверие да ти направят твоя мотор.
      off:Бас хващам че мотора на Астрата е бил 1.7 ТД на Исузу
      непозна :P 1.7DTL 99год. немския мотор
      Volvo S80 D5 awd 2010г.

      Comment


      • #33
        [quote=santo_traficante]
        Първоначално публикувано от Gorgizario
        Първоначално публикувано от "santo_traficante":3lfvwf09
        в случая бих си направил моя поне ще знам какво карам.на 2 коли така съм правил ремонт. едната я имах 5год Астра като на куките 2500лв дадох в Аксон малко часпром беше работата много бях дскапал мотора а дизел беше после 5 год никви грижи. другото беше Мазда там за пари не ща да говоря че като се сетя ми става лошо след ремонта я продадох на мига въпреки че пак познати я правиха и ми казваха карай я..тези дето я купиха до ден днешен я карат и ме благославят че не се чупела по мотора
        та намери си твой хора дето и имаш доверие да ти направят твоя мотор.
        off:Бас хващам че мотора на Астрата е бил 1.7 ТД на Исузу
        непозна :P 1.7DTL 99год. немския мотор [/quote:3lfvwf09]
        А аз си мислех че по голямо "чудо" от 1.7 ТД на Исузу слагано на Вектра Б няма... за това си имам проклятие " да караш Опел дано"

        Comment


        • #34
          Човек недей Не го прави Само ако си сигурен ,че някой, който му разбира ще го оправя ,може да му се довериш .Но и това не е гаранция Мой приятел беше пред същата дилема (пак TS) - да го оправи или да го смени Реши ,че има надежда и го даде да го "оправят" .Смени единия майстор ,отиде при друг - колата все по зле .Вложи една камара пари за ремонти и накрая се оказа ,че няма да стане Най-накрая му писна да я разкарва по сервизи (около 5-6 месеца ) и смени мотора Сега яде гуми яко
          До колкото съм запознат ,алуминиевия блок колкото по се отваря и ______________ резбите си заминават .
          За избора на новия мотор - няма естествено да се хвърляш на първия боклук ,който ти предложат .Трябва да бъде задължително ревизиран .
          Надявам се той да види темата и да потвърди .Пиши едно ЛС да те свържа с него
          Alfa Romeo 147 1.9 JTD 8v Distinctive
          Fiat Punto Mk1 1.2 Fire
          Ex: BMW E61 530 Xi

          Comment


          • #35
            16в твинспарка е с чугунен блок
            '04 Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 150cv heavily tunned
            '02 Alfa Romeo 166 2.4 JTD Q2 150cv, remapped by Bobo
            '99 Alfa Romeo 145 1.6 TS 120cv - ex

            Comment


            • #36
              Първоначално публикувано от valjo
              16в твинспарка е с чугунен блок
              изобщо е гоУемо дърво :P
              Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

              Comment


              • #37
                объркал съм се .
                Alfa Romeo 147 1.9 JTD 8v Distinctive
                Fiat Punto Mk1 1.2 Fire
                Ex: BMW E61 530 Xi

                Comment


                • #38
                  Първоначално публикувано от търтей
                  Първоначално публикувано от valjo
                  16в твинспарка е с чугунен блок
                  изобщо е гоУемо дърво :P
                  ми ако идеш да четеш в БМВ форума има една тема, там казват че всъщност за пърформанс цели стават само чугуниевите а алуминиевите блокове съкс
                  '04 Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 150cv heavily tunned
                  '02 Alfa Romeo 166 2.4 JTD Q2 150cv, remapped by Bobo
                  '99 Alfa Romeo 145 1.6 TS 120cv - ex

                  Comment


                  • #39
                    Първоначално публикувано от valjo
                    Първоначално публикувано от търтей
                    Първоначално публикувано от valjo
                    16в твинспарка е с чугунен блок
                    изобщо е гоУемо дърво :P
                    ми ако идеш да четеш в БМВ форума има една тема, там казват че всъщност за пърформанс цели стават само чугуниевите а алуминиевите блокове съкс
                    мндаа
                    то сички спецове по двг висят у форумите (испешъли биимър рилейтид) - и аз така съм чувал
                    Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

                    Comment


                    • #40
                      мое го преместиш после
                      ф1 нали знаеш че двг-тата са алуминиево керамична сплав новите
                      старите бяха алуминий -берилий

                      а тия от бмв да четат сапромат
                      :P
                      Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

                      Comment


                      • #41
                        Първоначално публикувано от търтей
                        мое го преместиш после
                        ф1 нали знаеш че двг-тата са алуминиево керамична сплав новите
                        старите бяха алуминий -берилий

                        а тия от бмв да четат сапромат
                        :P
                        а тия 1500кубика 1200 коня са били чугуниеви ) за справка Т51
                        '04 Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 150cv heavily tunned
                        '02 Alfa Romeo 166 2.4 JTD Q2 150cv, remapped by Bobo
                        '99 Alfa Romeo 145 1.6 TS 120cv - ex

                        Comment


                        • #42
                          Първоначално публикувано от valjo
                          Първоначално публикувано от търтей
                          мое го преместиш после
                          ф1 нали знаеш че двг-тата са алуминиево керамична сплав новите
                          старите бяха алуминий -берилий

                          а тия от бмв да четат сапромат
                          :P
                          а тия 1500кубика 1200 коня са били чугуниеви ) за справка Т51
                          ес ай сед биимър ловерс айнт ауеър оф материалс резистънс :P
                          Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

                          Comment


                          • #43
                            ако не можеш да си позволиш чисто нов двигател- по добре потърси читав сервиз да ти направи ремонт. двигателят втора ръка няма никаква гаранция колко ще ти искара. повечето двулитрови мотори издъхват след 250 - 300 хиляди. а колксото до маслото- проверявай го редовно 156 цата си харчи масло дори според производителите- 50-90 гр на 100 км.
                            Гипотеза о боге дает ни с чем не сравнимую возможность абсолютно все понять, абсолютно ничего не узнавая
                            sprint tropheo
                            155/1.8
                            156/2.0 Selespeed

                            Comment


                            • #44
                              Първоначално публикувано от fiore
                              ...156 цата си харчи масло дори според производителите- 50-90 гр на 100 км.
                              Колкооо???
                              _______
                              146 JTD - ex
                              Renault Megane II 1.5 dci - ex

                              Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

                              Comment


                              • #45
                                Първоначално публикувано от fiore
                                ако не можеш да си позволиш чисто нов двигател- по добре потърси читав сервиз да ти направи ремонт. двигателят втора ръка няма никаква гаранция колко ще ти искара. повечето двулитрови мотори издъхват след 250 - 300 хиляди. а колксото до маслото- проверявай го редовно 156 цата си харчи масло дори според производителите- 50-90 гр на 100 км.
                                Благодаря за мнението. В момента приключва ремонт на двигателя във Ванто и до ден-два ще я карам отново.
                                Alfa Romeo 156 TS 2.0

                                Comment

                                Working...
                                X